Literatūra
1. Anastasija, V. Megre 2. Skambantys Rusijos kedrai, V. Megre 3. Meilės Erdvė, V. Megre 4. Pasaulio sukūrimas, V. Megre 5. Kas mes?, V. Megre 6. Giminės knyga, V. Megre 7. Gyvybės Energija, V. Megre 8. Naujoji Civilizacija 1d., V. Megre 9. Naujoji Civilizacija 2d. Meilės apeigos, V. Megre 10. Anasta, V. Megre 11. Voldenas arba gyvenimas miške, Henry David Thoreau 12. Sveikata, jaunumas, grožė, Vydūnas |
Filmai 1. La belle verte (1996m) 2. La tortue rouge (2016m) animacinis. 3. Our little sister (2015m) 4. Departures (2008m) 5. Princess Mononoke (1997) animacinis 6. A new we (2015) apie ekogyvenvietes, dokumentinis 7. Captain fantastic (2016) 8. The glass house (2017) 9. The shack (2017) 10. Moonrise kingdom (2012) 11. Lion (2016) 12. Your name (2016) anime. Studio Ghibli darbai man labiau patinka, bet šitas dar nieko. 13. Eddie the eagle (2016) 14. Mr. Church (2016) 15. Snowden (2016) 16. The men who stare at goats (2009) nesąmoninga smagi komedija, kuri mums labai patiko :) 17. Studio Ghibli filmai 18. Rams (2016) 19. Masaan (2015) |